Użytkowanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Aby przedstawić naszą ofertę na podstawie ustawy o RODO, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dbamy o Twoją prywatność, Twoje dane są u nas bezpieczne. W każdej chwili możesz je edytować lub wycofać zgodę na podstawie polityki prywatności. Szczegółowe informacje w polityce prywatności >zobacz<

Akceptuję

Regulamin sklepu



Spis treści

1. Dostawa

2. Reklamacje

3. Zwroty

4. Płatności



1. Dostawa

Zakup mebli to jedno a dostarczenie ich w nienagannym stanie to zupełnie inna historia. Obie rzeczy robimy korzystając ze sprawdzonych ludzi. Zależy nam, aby transport dotarł do Ciebie na czas i bez zbędnych kłopotów. Dlatego staramy się, aby cały proces był dla Ciebie pozytywnym doświadczeniem.

Zapewniamy pełny serwis transportowy do Państwa domu. Na transport w zależności od producenta, z którym współpracujemy należy czekać od 4-21 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby ten czas maksymalnie skrócić a tym samym, aby wybrane przez Ciebie meble jak najszybciej znalazły się w Twoim domu. O szczegóły pytaj naszych sprzedawców.

Jak przebiega dostawa?

Dzień przed dostawą kontaktujemy się z Państwem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, by mogli się Państwo do niej przygotować. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień, bardzo prosimy o przygotowanie się do odbioru mebli na ustaloną godzinę, a tym samym zapewnienie osób do wnoszenia mebli.

WAŻNE!

Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, może pomóc, ale nie zawsze ma na to czas ze względu na to, iż musi dostarczyć inne zamówienia.

KOSZT DOSTAWY NIE OBEJMUJE WNIESIENIA!



2. Reklamacje

Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem naszego sklepu są objęte 24 miesięczną gwarancją jakości. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy Kupującemu. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne towaru Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Kupującego. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Sprzedawcy. Po otrzymaniu przesyłki bardzo prosimy o sprawdzenie zgodności z zamówieniem. Braki lub ewentualne uszkodzenia prosimy sprawdzić przy kurierze i zgłosić najlepiej tego samego dnia. Reklamację przyjmujemy mailem na nasz adres: biuro@mfmeble.pl, prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego uszkodzenia.



3. Zwroty

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny zwrotu. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony. Środki pieniężne wpłacone za towar zostaną zwrócone na konto w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu zwróconego mebla. Towar musi być odesłany przesyłką kurierską, w oryginalnym opakowaniu. Koszty zwrotu ponosi kupujący.



4. Płatności

Mamy do naszych Klientów pełne zaufanie, dlatego też nie wymagamy żadnych przedpłat, zaliczek czy płatności z góry.

Za zakupy można zapłacić:

  • a) Przy odbiorze
  • b) Przelewem bankowym
  • c) Przelewy24
  • d) Raty

Dane do przelewu:
Modern Furniture Mateusz Pilarz
ul. Mirkowska 1,
98-400 Wieruszów

Santander Bank Polska
nr konta: 53 1090 1144 0000 0001 4181 9566

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia oraz adres email.