×

Regulamin sklepu

Modern Furniture Mateusz Pilarz

Ul. Mirkowska 1

98-400 Wieruszów

NIP: 9970159119
REGON: 382412749



Spis treści

1. Dostawa

2. Reklamacje

3. Zwroty

4. Płatności



1. Dostawa

Zakup mebli to jedno a dostarczenie ich w nienagannym stanie to zupełnie inna historia. Obie rzeczy robimy korzystając ze sprawdzonych ludzi. Zależy nam, aby transport dotarł do Ciebie na czas i bez zbędnych kłopotów. Dlatego staramy się, aby cały proces był dla Ciebie pozytywnym doświadczeniem.

Zapewniamy pełny serwis transportowy do Państwa domu. Czas oczekiwania podany jest na każdym produkcie. Dokładamy wszelkich starań, aby ten czas maksymalnie skrócić a tym samym, aby wybrane przez Ciebie meble jak najszybciej znalazły się w Twoim domu. O szczegóły pytaj naszych sprzedawców.

Jak przebiega dostawa?

Dzień przed dostawą kontaktujemy się z Państwem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, by mogli się Państwo do niej przygotować. W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień, bardzo prosimy o przygotowanie się do odbioru mebli na ustaloną godzinę, a tym samym zapewnienie osób do wnoszenia mebli.

WAŻNE!

Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, może pomóc, ale nie zawsze ma na to czas ze względu na to, iż musi dostarczyć inne zamówienia.

KOSZT DOSTAWY NIE OBEJMUJE WNIESIENIA!



2. Reklamacje

Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem naszego sklepu są objęte 24 miesięczną gwarancją jakości. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy Kupującemu. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne towaru Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Kupującego. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Sprzedawcy. Po otrzymaniu przesyłki bardzo prosimy o sprawdzenie zgodności z zamówieniem. Reklamację przyjmujemy mailem na nasz adres: reklamacje@mfmeble.pl, prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego uszkodzenia.



3. Zwroty

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny zwrotu. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony. Środki pieniężne wpłacone za towar zostaną zwrócone na konto w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu zwróconego mebla. Towar musi być odesłany przesyłką kurierską, w oryginalnym opakowaniu. Koszty zwrotu ponosi kupujący.

Istnieje opcja zwrotu zmontowanego mebla. Jednak sprzedawca ma prawo do obniżenia wartości produktu ze względu na używanie go w sposób przekraczający konieczny do oceny charakteru, cech i funkcji produktu. Możliwe zmniejszenie wartości zostanie określone przez sprzedawcę po otrzymaniu mebla i ocenie stopnia zużycia lub uszkodzeń.

4. Płatności

Mamy do naszych Klientów pełne zaufanie, dlatego też nie wymagamy żadnych przedpłat, zaliczek czy płatności z góry.

Za zakupy można zapłacić:

  • a) Przy odbiorze
  • b) Przelewem bankowym
  • c) Przelewy24
  • d) Raty

Dane do przelewu:
Modern Furniture Mateusz Pilarz
ul. Mirkowska 1,
98-400 Wieruszów

Santander Bank Polska
nr konta: 53 1090 1144 0000 0001 4181 9566

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia oraz adres email.

5. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.1.Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania.Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
1.3.Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
1.4.Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
1.5.Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
1.6.Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
1.7.Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.